Tuesday, January 11, 2011

Cadangan Projek Membina Rumah YSBR di Kg.Bak-Bak

Cadangan membaiki rumah pertama. Kelihatan Ketua Pentadbir Zon Encik Sabrin Sindah bersama Pengerusi Surau kampung Bak-Bak sedang bergambar di belakang rumah yang dicadangkan

Encik Zainurin bersama Encik Damarin sedang bergambar di hadapan rumah penerima bantuan kedua kg Bak-Bak

Keadaan rumah penerima pertama

Pandangan rumah penerima kedua sisi pandangan kanan

Cadangan pembinaan Jambatan  di kg Bak-Bak

Gambar cadangan Jambatan  di kg Bak-Bak

Pandangan belakang rumah penerima pertama

Rombongan Ketua Pentadbir Zon telah melawat Kg. Bak-Bak kelmarin bertarikh 11 Januari 2011. Tujuan lawatan tersebut ialah meninjau rumah yang dicadangkan untuk pembaikan dua buah rumah yang dianggarkan berjumlah RM20,000.00. Satu batang  jambatan akan juga dibina di kampung tersebut dengan anggaran berbelanjaan RM5,000.00  bagi  memudahkan penduduk kampung menghubungi surau kampung tersebut dan laluan penduduk kampung berurusan diladang mereka.

2 comments:

  1. Tahniah dan syabas atas usaha-usaha murni untuk membantu mereka yang kurang bernasib baik...dirgahayu ZPBU!

    ReplyDelete
  2. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (augustinejunio@gmail.com)

    ReplyDelete